איך ליצור שירותים ומוצרים ייחודיים ומבודלים לעסק.
מוצרי פרימיום בסכומים גבוהים שלקוחות מתלהבים מהם ומבקשים לקנות.
מועד פתיחת התוכנית 4.9.2023
אם הגעת לכאן אז כנראה גם אצלך כמו אצל רוב בעלי העסקים יש מרדף מתמיד אחרי ההכנסות בעסק וזה מתיש ומעייף. מצד אחד היומן עמוס בעשייה אבל ההכנסות והרווחים לא משקפים את הזמן והמאמץ שמושקעים בעסק.
יש לך תחושה מתמדת שיש תקרת זכוכית שחוסמת אותך מלגדול וזה ממש מתסכל.
פיתוח מוצרים ושירותים משמעותיים לעסק, שיווקם ומכירתם מאפשרים להגיע להכנסה גבוהה בפחות מאמץ וזמן משמעותית.
אני מדברת על מינוף הערך שלך- ומקסום ההכנסה וכנגזרת גם הגדלת הרווח.
הגיע הזמן שלקוחות ישלמו לך את השווי האמיתי של הערך וההשפעה שלך. במקום עבור הזמן שלך או ״כמו שמקובל בתחום״- לא ככה?
ב- 4.9.2023 בשעות 9:30-12:30
ב- online של 3 שעות שמסבירה ומלמדת צעד אחר צעד איך לפתח את המוצרים שטובים לכם וללקוחות שלכם אשר יאפשר לכם להגדיל משמעותית את הכנסות ורווחי העסק.
תשלח מספר שעות אחרי ההדרכה
לצפיה חוזרת אם תרצו לפתח מוצרים נוספים בעתיד.
יינתנו במהלך המפגשים
תכלס סופר ענייניים ומקצועיים אסטרטגיה, טקטיקה ופרקטיקה פיתוח אישי שלי ב 19 שנים האחרונות.
גם בפייסבוק וגם בוואטסאפ
קבוצה למאסטרמיינד והתייעצויות.
תתואם בין שבוע ל-3 שבועות לאחר המפגש הקבוצתי
לדיוק וליטוש המוצרים הייחודיים של העסק שלך.
למשך חודשיים לפיתוח ושיווק המוצרים/שירותים.
אם גם לך נמאס להיות שווה לזמן שלך ודומה לאחרים,
לקבל מעט כסף שלא משקף את הנתינה שלך,
בזמן שהערך שלך כך כך הרבה יותר גבוה!
הגעת למקום הנכון 🙂
בונים מוצרים ושירותים מבוססי ערך בשיטת "רק מה שפשוט פשוט קורה"
מוצרים ושירותים המבוססים על הנכסים שלך, הידע שלך, המיומנויות שלך, הניסיון שלך, האיכויות שלך על כל מה שיש לך שהוא לא "רק הזמן שלך"
"רק מה שפשוט פשוט קורה"
השיטה שפיתחתי לשיווק פשוט ואפקטיבי
בשלב השני נעשה סדר- נבנה ונגבש את המוצר או השירות הייחודי והמבודל שלנו
בשלב השלישי, נעלה ונחזק את הביטחון והאמונה שלנו בערך האדיר של המוצר
בשלב הרביעי נשחרר את היצירה המלהיבה שלנו ונקטוף את הפירות
אולי גם אצלך כמו אצל רוב בעלי העסקים יש מרדף מתמיד אחרי ההכנסות בעסק. ליקוט מעייף של לקוחות.
עיסוק בלתי פוסק אחר מכירה של הזמן שלך, פה שעה, מוצר או שירות קטן, שם פגישה או טיפול, בכמה מאות שקלים שוב ושוב.
ואולי ״שעות העבודה״ מתמלאות או שלא, אך עדיין יש תקרת זכוכית שחוסמת, יכולת ההכלה מוגבלת, לא מצליחים להגדיל הכנסות ורודפים אחרי לקוחות.
עוד לקוח ועוד מכירה. זה מעייף ולא מתגמל.
פיתוח מוצרים ושירותים משמעותיים לעסק, שיווקם ומכירתם מאפשרים להגיע להכנסה גבוהה בפחות מאמץ וזמן משמעותית.
אני מדברת על מינוף הערך שלך- יותר ערך בפחות זמן! ומקסום ההכנסה וכנגזרת גם הכדלת הרווח.
הגיע הזמן שלקוחות ישלמו לך את השווי האמיתי של הערך שלך. ולא יש לנו רק עבור הזמן שלך או ״כמו שמקובל בתחום״- לא ככה?
כי זה מאפשר לך להיות שונה לחלוטין מהתנהגות הקולגות שלך בשוק
תהיה לך היכולת לגבות מחיר בהתאם לערך שלך ולא בהתאם לעלות לפי מפגש/ זמן/ כמות אלא לפי איכות בלבד
לקוחות לא יוכלו להשוות אותך ואת המחיר שלך לשום דבר אחר וזה פשוט ״וואוו״ שמשנה את כללי המשחק
כשיש לך מוצר או שירות ברור וסדור שיש לו התחלה, אמצע וסוף לקוחות מקבלים את התחושה שהם בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש והם מרגישים בטוחים לקבל את השירות שלך.
נכון אולי יהיה צורך בעוד בוסט של אמונה וביטחון בשירות שלך, אבל ברגע שזה בחוץ ולקוחות מתחילים לרכוש את המוצרים החדשים שלך, בלי להגיד ״יקר לי״ או לבקש הנחה, תהיה תחושת ״הלם״ שזה פשוט עובד.
וכשהביטחון שלך יעלה והאמונה שלך בעצך תתחזק ולקוחות ממשיכים להגיע ולקנות את המוצר החדש במחיר שהם תופסים את הערך שלך. זה יכול להיות החל מכמה אלפים בודדים והרבה מעבר.
ToProduct – הוא מוצר/ שירות שמורכב מתמהיל של דברים שמעניק העסק ללקוח ממש כמו התוכנית הזו שאני מציעה לך 🙂
ToProduct היא תוכנית יישומית לפיתוח
מוצרים פשוטים לעסק בדגש על מוצרי פרימיום
שיגרמו ללקוחות להשאיר אצלך יותר כסף תמורת יותר ערך.
וגם תמורת פחות זמן ומאמץ🙃
כשאני מפתחת עם לקוחות שלי מוצרים שהם מעולם לא דמיינו לעצמם
אבל זה יושב עליהם בול וגם בדיוק מה שהלקוחות שלהם זקוקים לו,
האושר בלתי נתפס❣️
בין לעבוד קשה לבין לפעול פשוט ואפקטיבי ולהביא אליך לקוחות שמשלמים הרבה יותר בפחות מאמץ.
בין לרדוף אחרי הלקוחות והמכירות לבין שיווק פשוט ואפקטיבי
שמביא לקוחות מדוייקים שקונים באלפי שקלים (כי זה מה שיש 🙃).
רק 989 שח לחודש * 4 + מע"מ. ובסה"כ 3956 ₪
רק 4 תשלומים של 743 ש"ח ובסה"כ 2970 ש"ח + מע"מ
הרווח מהתוכנית בלתי נתפס!
החזר השקעה לאחר המכירה הראשונה או השניה תלוי בתמחור המוצר.
נעים להכיר
שמי מירי גד מסיקה (ואין לי קשר לזמרת 😉)
אני מומחית לשיווק פשוט ואפקטיבי, מזה 19 שנים בעולמות השיווק והעסקים. בתחילת דרכי כמתכננת מחקר ואסטרטגיה של מותגים מהגדולים במשק (כמו תנובה וקוקה קולה) במשרדי פרסום ובהמשך כמנהלת שיווק של כללית סמייל, רפואה משלימה אסתטיקה, פארק קרסו למדע ו- I way mobile.
בשנים האחרונות אני בעיקר יועצת, מרצה ומנחת סדנאות בתחומי האסטרטגיה השיווקית, התפתחות עסקית ואישית ויצירת הרגלי שיווק מקדמים לעסקים קטנים ובינוניים, חברות וארגונים.
עוד ברזומה שלי, שני תארים אקדמיים בתקשורת שיווק וניהול, פרקטישינר ומאסטר Nlp, מאמנת מנטלית, מנחת סדנאות ומיינדפולנס ודירקטורית.
השליחות שלי: לעזור לחברות ועסקים של שליחות שכבר עשו דרך להצליח יותר. להביא יותר לקוחות, יותר הכנסות ויותר רווחים בפחות זמן ומאמץ ובלי להשתעבד לעסק ולשיווק.
אני מאמינה ש״רק מה שפשוט פשוט קורה״ וכשיש לנו בהירות וסדר, הביטחון עולה, האמונה מתחזקת וההצלחה מגיעה (כשמשחררים את ההיאחזות וההשתוקקות לה).