מסלול יעוץ אישי
פשוט לתכנן אסטרטגיה שיווקית
התוכנית כוללת 4 פגישות ייעוץ אישי של שעה וחצי כל פגישה בהן נבנה יחד בצורה מאוד ממוקדת את אסטרטגיית השיווק של העסק. מהמסלול הזה יוצאים עם מסמך אסטרטגיה שיווקית מותאם לעסקים קטנים ובינוניים הכולל: סקר שוק, בדיקת מתחרים, הגדרת העסק והמוצרים לפי מודל 4P , ערכי המותג, ניתוח העסק לפי מודל SWOT, בידול העסקי, מטרות ויעדים, קהלי יעד והבטחה ללקוח/ הצעת ערך ייחודית.
תוכנית שיווק ודי
תוכנית הכוללת 8 פגישות ייעוץ של שעה וחצי כל פגישה וליווי דיגיטלי של 3 חודשים. במסגרת התוכנית נבנה יחד אסטרטגיה שיווקית כמו בתוכנית הראשונה וגם תוכנית פעולה להשגת מטרות וייעדי העסק וכמובן הוצאה לפועל של האסטרטגיה. במקביל לעבודה על התוכנית נעבוד גם אופטימיזציה ושיפור של הפעילות הקיימת בערוצי השיווק השונים כדי למקסם ולהשיג תוצאות טובות יותר. נלמד ערוצי שיווק חדשים ונהפוך את פעילות השיווק שלנו לפשוטה ואפקטיבית הרבה יותר. תהיה עבודה שוטפת בין הפגישות וערוץ פתוח להתייעצות וקבלת משוב בווצאפ ובמייל באופן יומיומי.
תוכנית שיווק ועוד
תוכנית הכוללת 11 פגישות ייעוץ של שעה וחצי כל פגישה וליווי דיגיטלי של 6 חודשים. התוכנית הזו כוללת את "תוכנית שיווק ודי" בכוללת בניה של אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה וכן ליווי בין המפגשים ושיפור מתמיד של פעילות השיווק הקיימת כדי למקסם את התוצאות העסקיות. התוספת של התוכנית הזו כוללת 3 חודשי ליווי נוספים ופגישות חודשיות קבועות לניתור ושיפור מתמיד של הפעילות השיווקית. בפגישות תבדק הפעילות שנעשתה בחודש שהסתיים ויחד נחליט מה לשמר, לשפר ו או לזנוח. ונבנה יחד את הפעולות הספציפיות שיתבצעו בחודש הקרוב כדי להשיג את מטרות וייעדי העסק לחודש זה.
הדרכה בקבוצות
כל חודש נפתחים שני מחזורים של הקורס "פשוט להיות מותג"
זהו קורס אימוני ומעשי במהותו, והוא כולל 4 מפגשים של 3 שעות אקדמאיות ובמהלכו בונים יחד תוכנית מפורטת למיתוג ושיווק העסק.
בקורס נעסוק בחשיבותה של התדמית העסקית.
נקבל כלים ליצירת והעברת מסרים מדויקים בצורה עקבית שיאפשרו לנו לבנות את עצמינו כמותג ואוטוריטה בתחום העיסוק שלנו.
נגלה כיצד להשיג את יעדי העסק בקלות נטולת מאמץ וליהנות משיווק פשוט ואפקטיבי.
השימוש בשיטה שנלמדת בקורס תאפשר לנו לבצע את השיווק שלנו בצורה פשוטה ולהשיג תוצאות עסקיות מצוינות.
אני מאמינה שכל עסק קטן כגדול יכול וצריך להיות המותג שהוא כדי להצליח, ובעיקר כדי לשחרר את עצמו מהמרדף הבלתי פוסק אחר לקוחות ומכירות.
עבודה ללא הגדרות שיווקיות ותוכנית להשגתן היא סיזיפית, מעייפת ולא אפקטיבית. לכן, מומלץ לכל עסק שתהיה לו אסטרטגיה שיווקית ותוכנית פעולה להשגת המטרות והיעדים, וכך לעצור את המרדף.
תוכנית המבוססת על אסטרטגיית מותג תאפשר לנו לבנות את עצמינו כמותג ואוטוריטה בתחומינו, וכך בעצם נגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלנו להתעניין בנו ולרצות להיות הלקוחות שלנו בשל התדמית שיצרנו לעצמינו. בעלי עסקים שפועלים נקודתית, אינטואיטיבית וספונטנית יעבדו קשה, יקבלו תוצאות לא רצויות, ויתעייפו מהר.
השיטה "פשוט להיות מותג" שפיתחתי מנהיגה בעלי ובעלות עסקים להפוך למותג שהם בשני ערוצים שונים:
הערוץ האישי (פרטני), והערוץ הקבוצתי.