פשוט לעשות יחסי ציבור
קורס בוטיק יישומי, בו נלמד כיצד להגיע לראיונות בטלוויזיה, כתבות ואייטמים בכלי התקשורת, בצורה פשוטה ומבלי לשלם שקל על הפרסומים שנקבל! הקורס מבוסס על מפגשים פרונטליים בפלטפורמת האונליין ZOOM וכולל משימות פרקטיות בין המפגשים.
מסתובבת איזושהי הנחה שגויה שמותגים גדולים בלבד, בעלי תקציב, כוח והשפעה יכולים לקבל חשיפה תקשורתית חינמית המכונה בשפה המקצועית "יחסי ציבור". אבל תנו לי לגלות לכם סוד: זה לא נכון. יחסי ציבור הם ללא ספק גם נחלתם של העסקים הקטנים. הכתבים והעורכים מחפשים את המיוחד, הקטן והנישתי, כיוון שגם הם כבר שבעים מהמותגים הגדולים ומטרתם לחדש ולרגש את קהל הגולשים/ קוראים/ מאזינים/ צופים. ובמיוחד עכשיו בתקופה בה העסקים הקטנים זקוקים לפרגון ותמיכה התקשורת פתוחה יותר ומחבקת אותם באהבה.
אם לאחרונה פיתחתם מוצר או שירות חדש, עומדים בפני אירוע, השקה, יש לכם סיפור מרתק, בשורה וכל נושא שעשוי לעניין את הציבור (הקהל שלכם) יש סיכוי טוב שתעניינו גם את התקשורת ומכאן הדרך לקבלת כתבה או אייטם עשויה להיות קצרה.
אז כן, גם עסקים קטנים יכולים לקבל חשיפה תקשורתית בטלויזיה, מגזינים, עיתונים, אתרי חדשות ותוכן, רדיו וכדומה בשווי עשרות אלפי שקלים ללא עלות כלל. וזאת בקלות רבה משמעותית ממה שאתם עשויים לחשוב.
איך עושים את זה? במספר שלבים פשוטים בלבד אותם נלמד בקורס.
שיעור 1
מבוא ליחסי ציבור, הכרות ואיסוף דטא
- מה זה יחסי ציבור?
- מיהם ערוצי התקשורת הרלוונטיים- מקומי, ארצי ומקצועי
- כתבים ועורכים
שיעור 2
יצירת תוכנית וגיבוש התוכן
- הגדרת מטרות יעדים, קהל יעד ומסרים
- תוכן זה הסיפור
שיעור 3
איך כותבים הודעה לעיתונות ואיך עובדים איתה
- הודעה לעיתונות
- הפצה, פולואפ ומינוף שיווקי
- שליחת הודעה לעיתונות לכתבים
שיעור 4
תרגול ויישום החומר הנלמד
- כתיבה משותפת של הודעות לעיתונות
- ניתוח הודעות לעיונות
שיעור 5
איך לערוך מסיבת עיתונאים ופעילות בלוגרים
- עבודה מול בולגרים
- מסיבת עיתונאים
פרסומים שקבלתי מיחסי ציבור בתקשורת
מה חשבו משתתפי הקורס?
עלות הקורס:
רק 4 תשלומים של 375 ש"ח + מעמ
שזה 1500 ש"ח + מעמ
במקום 2,000 ש"ח + מעמ