סדנת "טבלת הקסם"
איזה מבאס זה לכתוב פוסט, לפרסם סרטון, לשלוח ניוזלטר, או להעביר מסר שיווקי אחר
והקהל שלנו פשוט מדלג עליו…
בסדנת טבלת הקסם נבין למה זה קורה ואיך אפשר לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלנו לעצור, לקרוא, או לצפות ולהקשיב, להתחבר אלינו ברמה הרגשית, להאמין בנו להבין מה אנחנו מציעים לו וגם ליצור איתנו קשר לקבל פרטים נוספים על ההצעה.
נפגש ביום ראשון ה-27/3
בשעות: 9:30- 12:30 בזום
הסדנה עוסקת בכל הנושאים שחשוב לקחת בחשבון כשבאים ליצור תוכן שיווקי בונה מותג ותדמית לעסק.
בסדנת טבלת הקסם נתמקד ב -3 הצלעות העיקריות של האסטרטגיה:
- העסק- המוצרים/ שירותים, הערכים, הסיבות להאמין הבידול, היתרון התחרותי וההבטחה לקהל.
- הקהל- סוגי הקהלים, התובנות, הצרכים, החסמים, הרצונות, הכאבים.
- הסביבה- הזדמנויות, מגמות, טרנדים, עונתיות ועוד
נעסוק גם באופן העברת המסר ובמבנה הנכון לשימוש בנושאים השונים כדי ליצור תוכן אחיד מלא בערך, שמושך לקוחות, מחבר אותם אלינו, ממתג ומניע לפעולה.
מהסדנה תצאי עם:
- תובנות רבות ובעיקר "איך לא חשבתי על זה קודם?"
- הטבלה המלאה
- תבנית הקסם ליצירת תוכן שיווקי שמושך את תשומת הלב, מחבר, ממתג ומניע לפעולה.
מאות עצמאיות שהשתתפו בתוכניות הקבוצתיות שלי ועסרו אצלי תהליכי ייעוץ בשנים האחרונות כבר משתמשות בטבלה הזו והדרך שבה הן עושות את השיווק שלהן השתנתה מקצה לקצה והפכה לפשוטה ואפקטיבית הרבה יותר.
גם את מוזמנת לבנות לעצמך טבלה כזו ולהכניס בהירות וסדר לשיווק שלך ופשוט להצליח!
מתי ואיפה? נפגש ביום ראשון ה-27/3 בשעות: 9:30-12:30 בזום
מירי גד מסיקה
מומחית לשיווק פשוט ואפקטיבי
יועצת, מרצה, מאסטר Nlp, מנחת מיינדפולנס, מאמנת, מנחת קבוצות, ומפתחת תכנים ותוכניות הכשרה בתחומי האסטרטגיה השיווקית, הפיתוח העסקי ויצירת הרגלי שיווק מקדמים כבר 18 שנים.
בנוסף בוגרת תארים ראשון ושני בתקשורת, שיווק, התנהגות צרכנים ומנהל עסקים. בעלת נסיון עשיר כמנהלת שיווק ומותגים בארגונים גדולים, מתכננת מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום.
עבדתי עם המותגים הגדולים במשק כמו: תנובה, קוקה-קולה, שברולט, טייד, פאאנטה ועוד. ניהלתי השיווק של כללית אסתטיקה והשקתי את המותג בשנת 2009. ניהלתי את המותגים כללית סמייל ורפואה משלימה, היתי שותפה להקמה ולהשקה של פארק קרסו למדע וניהלתי את מערך השיווק שלו בשנותיו הראשונות.
ב-6 שנים האחרונות אני עובדת בעיקר עם ארגונים בינוניים ועסקים קטנים, מתוך השליחות שלי, לאפשר להם לעשות שיווק כפי שעושים המותגים הגדולים- בצורה פשוטה ואפקטיבית ופשוט להיות הצלחה עסקית.
במיוחד עבור עסקים אלו פיתחתי את השיטה ״פשוט להיות מותג מעורר השראה״ ואני מעבירה אותה בייעוצים אישיים, הרצאות, סדנאות וקורסים ברמות העמקה שונות. גם טבלת הקסם בה אנו נעסוק בסדנה הקרובה הוא חלק מהשיטה.
לקוחות ממליצות
אורנית ויטה - צלמת הריון, ניו בורן, ילדים ותדמית
24 שנים שאני עצמאית, הפכת לי את הראש . זהו זו ההמלצה שלי, התגובה שלי. יש מה ללמוד והרבה
יפה שושני - מקדמת ילדים פורצי גבולות בשיטת שתי החרבות ב-הדוג'ו- מרכז לקידום תיפקודים וכישורי למידה
אני רוצה להמליץ על מירי. חוויתי אותה בהרצאה ובסדנה. למירי יש יכולת לקחת נושא שעל פניו נראה שאתה יודע אותו, לפשט אותו ולהסביר אותו בצורה כזו שאתה רואה אתו: גם מזוית חדשה לגמרי (כאילו מעולם לא ידעת) וגם בצורה פרקטית ומעשית – ככה שפשוט בא לך לקום מהכיסא ולהתחיל לפעול, עכשיו!
אין ספק שהיא יודעת את העבודה, שהיא באה לעבוד (ולא לעבודה…), ומבינה שמדובר בסופו של דבר בבני אדם.
בקיצור – לרוץ אליה.
יעלה דרור- מטפלת רגשית
מירי המוכשרת,
אכן הייתי מגדירה אותך כמומחית בשיווק. הסדנה הייתה מעולה, הרבה אינפורמציה ועיבוד נתונים. המון ערוצים נפתחו, בהחלט עזרת לי לדייק בחזון. הקבוצה הייתה אינטימית צבעונית ומעניינת. הסדנה הייתה מרתקת מעצימה ומעמיקה. בהחלט פיקסת אותי. ממליצה בחום על הסדנה ועל מירי.