ארגונים וחברות

שיווק לעסקים, סדנאות בשיווק, מיתוג ויחצ לעסקים קטנים, בינוניים וארגונים גדולים - מירי גד-מסיקה

חבילות ייעוץ לארגונים

ייעוץ שיווקי למנכ"לים

ייעוץ אסטרטגי למנהלי שיווק

כתיבת תוכניות שיווק אסטרטגיות

הרצאות, סדנאות וקורסים

אסטרטגיה שיווקית ופיתוח עסקי הם הליבה והמנוע של כל ארגון וכל עסק. בזכותם העסק מצליח ויכול לצמוח, לגדול ולהתפתח לכיוונים חדשים.
כ 15 שנים ניהלתי שיווק בארגונים גדולים ובינוניים. בכל תפקידי תמיד שמתי דגש משמעותי על האסטרטגיה השיווקית והפיתוח העסקי כמנוע להצלחה וצמיחה בארגון.

בשנים האחרונות בכובע היועצת החיצונית, אני מביאה לארגונים איתם אני עובדת הסתכלות חדשה מזווית רעננה ויחד אנו מגדירים את אסטרטגיית הליבה של הארגון או החברה. האסטרטגיות שאנו מפתחים יחד נועדו כמובן להשיג את המטרות והיעדים העסקיים.
במקביל, אני מנחה, מדריכה ומרצה בארגונים שמעוניינים להעניק לעובדיהם כלי שיווק פרקטיים ויישומיים לקידום ומינוף העסק.

ארגונים וחברות​

הרצאות

למה להאמין לנו?

החוזקות שלנו הן המפתח!
איך מגדירים את החוזקות שלנו ברמה השיווקית ואיך ממנפים אותם ליצירת מסרים בוני תדמית עגולה ומגובשת?

לעזאזל עם הבידול הזה

העידן שבו יש כל כך הרבה שחקנים על אותה משבצת וכולם כביכול כל כך דומים, איך בכל זאת מבדלים את עצמינו במשחק הזה ויוצרים לעצמינו תדמית ייחודית משלנו?

מי מפחדת מהבטחה ללקוח?​

עצמאיות רבות נמנעות מלהעביר מסר של התחייבות כלפי הלקוח. הן מפחדות "לא לעמוד בהתחייבות" או "לא לקיים". הימנעות זו פוגעת ביכולתן להגיע לליבו של הלקוח המחפש מענה מדויק לצורך שלו. אז איך נייצר הבטחה ייחודית ובעלת ערך שנוכל גם לקיים??

אסטרטגיה שיווקית על קצה המזלג

החוזקות שלנו הן המפתח!
איך מגדירים את החוזקות שלנו ברמה השיווקית ואיך ממנפים אותם ליצירת מסרים בוני תדמית עגולה ומגובשת?

פשוט לעשות יחסי ציבור לעסק

החוזקות שלנו הן המפתח!
איך מגדירים את החוזקות שלנו ברמה השיווקית ואיך ממנפים אותם ליצירת מסרים בוני תדמית עגולה ומגובשת?

פשוט לתכנן גאנט שיווק אפקטיבי

העידן שבו יש כל כך הרבה שחקנים על אותה משבצת וכולם כביכול כל כך דומים, איך בכל זאת מבדלים את עצמינו במשחק הזה ויוצרים לעצמינו תדמית ייחודית משלנו?

הבסיס לשיווק פשוט ואפקטיבי מתחיל בתכנון

עצמאיות רבות נמנעות מלהעביר מסר של התחייבות כלפי הלקוח. הן מפחדות "לא לעמוד בהתחייבות" או "לא לקיים". הימנעות זו פוגעת ביכולתן להגיע לליבו של הלקוח המחפש מענה מדויק לצורך שלו. אז איך נייצר הבטחה ייחודית ובעלת ערך שנוכל גם לקיים??

פשוט להיות מותג ואוטוריטה בתחומי

החוזקות שלנו הן המפתח!
איך מגדירים את החוזקות שלנו ברמה השיווקית ואיך ממנפים אותם ליצירת מסרים בוני תדמית עגולה ומגובשת?

להכיר את המתחרים ולשחק מחוץ למגרש

החוזקות שלנו הן המפתח!
איך מגדירים את החוזקות שלנו ברמה השיווקית ואיך ממנפים אותם ליצירת מסרים בוני תדמית עגולה ומגובשת?

דברו איתי