קצת עלי

אסטרטגיות שיווק לעסקים ועצמאיים | מירי גד-מסיקה

מירי גד-מסיקה

דרכי בתחום השיווק ארוכה ומפותלת ומתפרשת על 17 שנים.
את תחילת דרכי המקצועית עשיתי כמתכננת  מחקר ואסטרטגיה במשרדי הפרסום פובליסיס וגלר נסיס שניהם היו אז בעשיריה המובילה בארץ.

את עיקר הקריירה השיווקית ניהולית שלי עשיתי בארגונים גדולים. 
בהתחלה בכללית שם ניהלתי את המותגים כללית סמייל וכללית רפואה משלימה ובהמשך ניהלתי את מערך השיווק הארצי של כללית אסתטיקה.

לאורך השנים ניהלתי גם את התקשורת השיווקית של חברת ההייטק i whey mobile 
והתפקיד המשמעותי האחרון שלי כשכירה היה כשותפה להקמה של מוזיאון המדע הגדול בישראל פארק קרסו למדע. שם גם בניתי וניהלתי את מערך השיווק.

לפני כחמש שנים עשיתי שינוי משמעותי והתחלתי לתת שירותי ניהול שיווק למספר עסקים בינוניים במקביל כפרילנס.
בשנה וחצי האחרונות יצאתי לעצמאות מלאה ופתחתי עסק עצמאי לייעוץ ובהמשך גם להרצאות, סדנאות קורסים.

כיום אני עובדת עם עסקים קטנים, בינוניים וארגונים, הן במתן יעוצים לבניית אסטרטגיה שיווקית, תוכניות עבודה ופיתוח עסקי והן בהדרכות קבוצתיות בהתאם לצורך שעולה מהשטח.

החזון שלי לאפשר לכל עסק מגדול ועד קטן להפוך למותג שהוא באמצעות גיבוש אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית. זאת דרך פעילות שיווקית פשוטה ואפקטיבית שמייצרת ביקוש "מלמטה" ומתמקדת פחות בפעילויות מכירה הדורשות מאמץ רב.

על השיטה: "פשוט להיות מותג"

בבסיס השיטה יש 4 יסודות ההכרחיים לקיומו של כל מותג:

סט הגדרות אסטרטגית

מאגר מסרים מדויקים לבניית תדמית והנעה לפעולה

תוכנית עבודה לטווח ארוך 

תוכניות פעולה יישומיות לטווח קצר

פשוט להיות מותג היא שיטה המאפשרת לכל עסק קטן כגדול להיות המותג שהוא בפשטות ואפקטיביות מרבית.
היא סדורה, ברורה ואינטואיטיבית וכל סוג עסק יכול לעשות בה שימוש כדי להפוך להיות מותג ואוטוריטה בתחומו.

את השיטה פיתחתי במהלך 17 שנות ניסיוני בתחום השיווק והאסטרטגיה מארגונים גדולים לצד עבודה עם עסקים בינוניים ועצמאיים והיא הוכחה כמוצלחת מאוד בכל הפעמים שנעשה בה שימוש עקבי ורציף. 

דברו איתי