קצת עלי

סדנת מיתוג עסקי ✔️ פשוט לעורר השראה עסקי

מירי גד-מסיקה

היי שוב 😊 שמי מירי גד מסיקה ואני עוסקת בתכנון אסטרטגיה שיווקית, התפתחות עסקית ואישית ויצירת הרגלי שיווק מקדמים.

דרכי בתחום השיווק עשירה ומגוונת ונמשכת על פני כ 20 שנים.
התפקיד הראשון שלי בתחום היה מתכננת מחקר ואסטרטגיה במשרדי הפרסום פובליסיס וגלר נסיס מהמובילים בתחום באותם שנים. בין לקוחותיי באותה תקופה היו: תנובה, קוקה קולה, פרוקטר אנד גמבל, יוניליבר, UNI ועוד.

עיקר הקריירה שלי התמקד בתפקידי ניהול שיווק בארגונים גדולים.

תחילה ב"כללית" שם ניהלתי את המותגים כללית סמייל וכללית רפואה משלימה ובהמשך קודמתי ומוניתי לנהל את מערך השיווק הארצי של כללית אסתטיקה. כמנהלת שיווק של כללית אסתטיקה השקתי את המותג בארץ והבאתי לגידול משמעותי בהיקף המכירות והרווחים של הארגון.

בין תפקידיי שימשתי גם כמנהלת התקשורת השיווקית של חברת ההייטק i whey mobile  והייתי אחראית על השקת המותג בארץ בשיתוף סלקום ובחו"ל במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה.

התפקיד המשמעותי שקינח את התקופה שלי כשכירה היה כשותפה להקמת מוזיאון המדע הגדול בישראל- פארק קרסו למדע. במסגרת התפקיד הקמתי בניתי וניהלתי את מערך השיווק. הייתי אחראית להשקת המוזיאון, ולהבאת 100,000 מבקרי התיירות הראשונים לעיר באר שבע.

לאחר שלל תפקידים, עשיתי שינוי משמעותי בעבורי והענקתי כפרילנס שירותי ניהול שיווק ופיתוח עסקי למספר עסקים בינוניים במקביל. הקמתי אתרי איקומרס ובתחומים שבאותה תקופה נמכרו בחנויות פיזיות בלבד והבאתי לגידול מקסימלי של 800% במכירות תוך 2.5 שנים.

משנת 2018 אני בעלת עסק עצמאי לייעוץ להרצאות, סדנאות קורסים.

עובדת עם ארגונים לצד, עסקים קטנים. מעניקה שירותי ייעוץ, הדרכה והנחייה לתכנון אסטרטגיה שיווקית, תוכניות עבודה ופיתוח עסקי ואישי ויצירת הרגלי שיווק מקדמים, הן בצורה פרטנית והן לקבוצות.

החזון שלי לאפשר לכל עסק מגדול ועד קטן להפוך למותג מעורר השראה ומשגשג באמצעות יצירת בהירות, סדר ובטחון בדרך להצלחה שטובה לו. את זה אנו עושים על ידי גיבוש משותף אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית, התפתחות עסקית ואישית ויצירת הרגלי שיווק מקדמים. בדרך פשוטה ואפקטיבית שמייצרת ביקוש מהקהל בקלות "נטולת מאמץ".

תארים ותעודות:

  • BA בתקשורת, שיווק והתנהגות צרכנים- בהצטיינות- המכללה האקדמית ספיר
  • MA בתקשורת וניהול – האוניברסיטה העברית
  • אימון מנטלי – המכללה האקדמית ספיר
  • פרקטישינר ומאסטר NLP- MNL מייסודה של מירי שפילמן
  • הנחיית קבוצות- המכללה האקדמית ספיר
  • מיינפולנס למטפלים – MNL מייסודה של מירי שפילמן
  • דירקטורית- התאחדות התעשיינים
אסטרטגיות שיווק לעסקים ועצמאיים | מירי גד-מסיקה

על השיטה:
רק מה שפשוט פשוט קורה. כי כשיש בהירות, סדר וביטחון מגיעה ההצלחה.

בבסיס השיטה יש 4 יסודות ההכרחיים לקיומו של כל מותג:

סט הגדרות אסטרטגית

מאגר מסרים מדויקים לבניית תדמית והנעה לפעולה

תוכנית עבודה לטווח ארוך 

תוכניות פעולה יישומיות לטווח קצר

השיטה מאפשרת לכל עסק קטן כגדול להיות המותג שהוא בפשטות ואפקטיביות מרבית.
היא סדורה, ברורה ואינטואיטיבית וכל סוג עסק יכול לעשות בה שימוש כדי להפוך להיות מותג ואוטוריטה בתחומו.

את השיטה פיתחתי במהלך שנות ניסיוני הרבות בתחום השיווק והאסטרטגיה מארגונים גדולים לצד עבודה עם עסקים בינוניים ועצמאיים והיא הוכחה כמוצלחת מאוד בכל הפעמים שנעשה בה שימוש עקבי ורציף. 

לקוחות ממליצים: